Szybka wyszukiwarka

 
 

Menadżer usług hotelarskich

Informacje ogólne

Czas trwania nauki 2 semestry
Liczba godzin 200
Termin składania dokumentów  29 września 2017r.
Terminy zajęć Zajęcia rozpoczną 7 października 2017 roku i odbywać się będą w soboty (10 zjazdów po 10 godzin)
Wymagania O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów wyższych
Zasady naboru

Przyjęcie na studia odbywa się po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego na podstawie kompletu dokumentów

Minimalna liczba słuchaczy – 12 osób

Opłata rekrutacyjna wynosi  70zł.

Koszt studiów 2800,00 zł (opłaty semestralne po 1400,00 zł)
Świadectwo ukończenia nauki Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Sulechowie.
Jednostka prowadząca Instytut Administracji i Turystyki
Nadzór merytoryczny dr Agnieszka Gandecka

Rekrutacja i obsługa słuchaczy studiów

mgr Joanna Socha

PWSZ w Sulechowie, Dziekanat – pokój nr 11A

ul. Armii Krajowej 51

66-100 Sulechów

tel. 068 3528307, fax. 0683528308

e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Sekretariat studiów

mgr Małgorzata Bielawska

PWSZ w Sulechowie, Instytut Administracji i Turystyki

ul. Armii Krajowej 48

66-100 Sulechów

tel. 068 3528404 , fax. 0683528538

e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Kierownik studiów

dr Agnieszka Gandecka

tel. 068 3528404

e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.